Powered By Blogger

środa, 8 maja 2013

ZAKOCHAŁAM SIĘ !!!!!


LUDZIE ZAKOCHAŁAM SIĘ !

Cudne cudonści !

Maleńkie i większe słodycz niesamowita !

A co??

MISIACZKI Wszystkie  nie tylko ten!

To jest Frey zrobiła go Roszpunka




Tego misia możecie dostać za darmo 

SZCZEGÓŁY TUTAJ :


Ja sobie zamówie mniejszego i zdam relację czy zakochałam się na Amen i czy w ogóle było mi dane go kochać ( o ile moje dziewczyny mi go nie porwą)


Na chwilę obecną z fotek MISIACZKI PRZEPYSZNE JAK NAJPYSZNIEJSZE KLUSKI Z CAŁYM ZESTAWEM ***************** tyle właśnie gwiazdek w skali do 5 ;)

6 komentarzy:

  1. Jestem zaskoczona :) Bardzo dziękuję :)wzruszyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojtam ojtam - opisuję co widzę :) chcę takiego najmniejszego z najmniejszych :)

      Usuń
  2. Taki maciupeńki może powstać na specjalne życzenie bo sme wielkoludy po 8 cm zostały:):) Musze tylko wiedzieć jaki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorek obojętny :) tylko żeby był maciupki :)

      Usuń
  3. O widszę ze nie tylko Ja siedzę po nocach :) W takim razie w przyszłym tygodniu maciupek pojawi się na FB :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń