Powered By Blogger

niedziela, 19 maja 2013

Kocham Czesława !

Pamiętacie o rozdaniu u Roszpunki?


 http://roszpunkowo.blogspot.com/2013/05/mis-do-oddania-w-dzien-matki-zapraszam.html




Właśnie dzisiaj , przed chwileczką zamieszkał u mnie CZESŁAW- najmniejszy miś świata przywiozła go osobiście Roszpunka- miło Cię było poznać :)

Wielki podziw dla Twojego talentu ! 





Obok Czesława smoczek Agencika - to tak dla porównania ;) 
Czesław KOCHAM CIĘ


Chyba już nie mam Czesława- Babol2 go zagarnął i Agent też rości sobie prawa... ech chyba będę musiała zamówić kilka... ;)

4 komentarze:

  1. Mnie też było Miło i cieszę się że Czesław znalazł nowy domek i kochającą właścicielkę :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak z innej beczki: mogę prosić o Twój e-mail?
    Napisz mi na uszyjjasia@o2.pl
    Papappa

    OdpowiedzUsuń