Powered By Blogger

poniedziałek, 11 marca 2013

MAKIJAŻ PERMANENTNY ZALETY I WADY


 Mózg pełen  wrażeń ;) :p Od czego by tutaj.... Natalia Siwiec- super laska i do tego NORMALNA - taka trzpiotka wesolutka- cytat: "nie przejmuj się ja też wyglądałam jak glonojad - przejdzie za około 2 tyg." ;) Czyli spoko laska :p Tak wyglądam jak glonojad- a nawet 10 razem wzięte - Angelina i te inne mogą się ze swoimi wargami schować :P - moje sięgały mi do dziurek w nosie- przyczyna śmierci- uduszona przez własne wargi (żart ;) ) . NIGDY- PRZENIGDY nie dajcie się namówić na makijaż permanentny ust - 2 godziny non stop wbijania igieł- miliard igiełek przez 2 godziny -spróbujcie się dziabnąć 1 igiełką- heh -czyli ból miliard razy gorszy. Brwi ból do wytrzymania, chociaż w momentach pociekła łezka, ale usta- nawet gdyby mi teraz chciano zapłacić 10000000 euro - ja podziękuję ( za 2 tyg uzupełnienie-hahahaha ). Efekt będzie widoczny jak opuchlizna zejdzie.  Sponsorem wczorajszych katuszy które właśnie tak wyglądały http://vimeo.com/54883244#   była firma LONG -TIME-LINER ® (moja intuicja na szczęście mnie nie opuściła- nie zrobiłam kresek na powiekach bo bym chyba umarła)  oraz  http://www.artispa.pl/  
i przemiła Pani Iwona Marciniak a wykonawczynią mojej nowej twarzy była 

 Мастера Наталья Леон 
  

 

Natalia Leon - dyrektor artystyczny studio makijaż permanentny (tatuaż) "ArtFeysByuro" - specjalista z dużym doświadczeniem praktycznym (ponad 11 lat) w makijażu permanentnego, dyplom międzynarodowego poziomu. Art education (MGAHI im.V.Surikova), doświadczenie w kosmetologii (ponad 17 lat), charakteryzator doświadczenia (Moskwa artyści Klub makijażu, Szkoła styliści "osoba"). Współorganizator pierwszego profesjonalnego mistrzów internetowej stowarzyszenia makijażu trwałego, tatuaż artyści organizatorem "Cosmetics International, 2011, 2012" w pasażu, uczestniczyła również w publikacji pierwszego czasopisma zawodowego dla profesjonalnego makijażu permanentnego «Makijaż permanentny», międzynarodowy dyplom LONG -TIME-LINER ® Conture ® Make-up - Elite status Partnera, trener międzynarodowy LONG-TIME-LINER ® Conture ® Make-up, mistrz Rosji (Rosja w Petersburgu, październik 2012) wśród mistrzów niemieckiej szkoły-linerzhistov LONG-TIME-LINER ® Conture ® Make-up. Doskonała znajomość anatomii i fizjologii koloru w makijażu permanentnego, estetyki i harmonijnych proporcjach, posiadania najnowszych międzynarodowych trendów dekoracyjnych makijaż pozwala każdemu klientowi znaleźć indywidualne podejście i ekskluzywne relacje..

DZIĘKUJĘ BARDZO :)


DLATEGO PRZENIGDY NIE DAWAJCIE SOBIE ROBIĆ PERMANENTNEGO MAKIJAŻU
- jeśli chcecie wciąż wyglądać bez wyrazu ;) :P



Teraz marudzę, ale za 2 tyg będą mi zazdrościć a ja przestanę marudzić i będę chciała JESZCZE ;)  ;)

Ps. NIGDY - PRZENIGDY NIE POWIERZAJCIE SWOJEJ TWARZY DOMOROSŁYM LINERGISTKĄ  GROZI TO POWIKŁANIAMI ZARÓWNO ZDROWOTNYMI JAK I ESTETYCZNYMI!  Tylko Lineristka z certyfikatem renomowanych firm jest godna zaufania! 


Zdjęcia wrzucę niebawem - "na świeżo" jak i po zagojeniu.

4 komentarze:

  1. Wykonywanie makijażu permanentnego jest bolesne, ale wykonuje się go przecież z maściami znieczulającymi, więc ból staje się minimalny. Chyba, że udałaś się do złej linergistki. Ja byłam u Pani Magdaleny Bąk w Warszawie i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie robiła mistrzyni Rosji i 4 najlepsza linergistka na świecie, więc nie mogła być złą ;) Ja mam uczulenie na lidokainę ( wtedy nie wiedziałam) dlatego opuchlizna i ból.Po kilku latach ponownie poddałam się tym "torturom" więc masochizm w czystej postaci ;) Pozdrawiam.

      Usuń