Powered By Blogger

niedziela, 1 czerwca 2014

outfit fryzjerski ;) INDOLA UPTOWN GIRL oraz INDOLA CANDY GANGSTAR z wariacją na temat MONO MANIA

Witajcie :)
Ogólnie nie lubię pokazywać siebie, ale chciałam Wam pokazać mój i mojej córki outfit. Nie taki typowy " co mam na sobie" lecz fryzjerski.
Dzisiaj byłyśmy modelkami marki Indola. Porzednio kilkakrotnie marki #Schwarzkopf. Obydwóch marek właścicielem jest #Henkel.
Czym się różnią? Różnią się znacznie, chociaż nie znaczy to że któraś jest gorsza. Uwielbiam kosmetyki do włosów Schwarzkopf Professional ich farby. Ale to innym razem.

Dzisiaj jak  juz pisałam byłyśmy modelkami marki INDOLA.

Jest to tańszy nie wiem czy mogę nazwać "odpowiednik" Schwarzkopfa. Posiada swoją linię  farb , ale również kosmetyków do pielęgnacji włosów.
Oprócz cen czym się różni?
Nie wiem- jestem laikiem i nie znam kosmetyków fryzjerskich.
Mogę opisać od strony  klientki jakie zauważyłam różnice.

Miałam włosy rude- od kilku lat farbowałam na ten kolor. Dostałam propozycję koloru i fryzury z nowej kolekcji #INDOLA CANDY GANGSTAR. Ogólnie nie przywiązuję jakoś mega znaczenia do moich włosów- nie spodoba się to przecież istnieje miliard farb, zawsze można coś zmienić ;) .

Troszeczkę się zdziwiłam "świnkowym odcieniem" , ale  co tam .
 Jest to truskawkowy blond numer  P. 16.







 A  córka z racji tego ,że nie może sobie pozwolić na szaleństwo na głowie wybrała sobie
UPTOWN GIRL 8.8








cięcie też miałam mieć z irokezem... ale wszystko po kolei ;) 

Musiałyśmy być na miejscu o 7 rano ( po 2 godzinach snu to dla mnie koszmar ;) :D Agent T. szalał w nocy, ale co tam.)  Obiecałam- to słowa dotrzymuję.

Pojawiłyśmy się i od razu wzięto nas w " obroty".

Stylizacji dokonała jedna z  fantastycznych stylistek marki Schwarzkopf Professional  Pani
Viola Sidoruk - PROFESJONALISTKA POD KAŻDYM WZGLĘDEM . Marzy mi  się, aby wszyscy fryzjerzy tacy byli :)  Jak najbardziej można u niej się uczesać, ale niestety ja mam do jej salonu przeszło 600 km - więc mi "trochę" nie po drodze ;) . Ale jeśli ktoś wybiera się do Międzyzdrojów na wakacje to tutaj link do Fan Page :

https://www.facebook.com/pages/SalonFryzurViola/293647164011270 

Wracając do tematu. Jak już napisałam stawiennictwo punkt 7 :00 ;) i wyglądałyśmy tak :D 




 Czyli mój stary rudy, niewyspanie i ogólna masakra :)

Pani Viola nałożyła mi dekoloryzator  i o dziwo już po 15 minutach  rudy znikł, sama się zdziwiła, że tak szybko uzyskała efekt jaki zamierzała. Córce nic nie musiała w sumie robić, bo nigdy wcześniej nie miała malowanych włosów. Jej delikatnie rozjaśniła końcówki do ombre.

Kolor jak już napisałam miał być taki różowy z blondem :) ale ze względu  na to by wyrównać u mnie barwę Pani Viola zmieszała pół na pół  ten różowy z innym odcieniem ( wybaczcie nie pamiętam jakim- nie jestem fryzjerką).  I przystąpiła do cięcia. Na prośbę klientów zmieniono fryzurę  z kolekcji  CANDY GANGSTAR na tę z kolekcji MONO MANIA - gdzie byłam zachwycona jeszcze bardziej :)
 Moja córa posiada długie włosy, więc też nie chciałam aby jej je zbytnio skracano- Pani Viola oczywiście przystała na to i pięknie wycieniowała jej włosy zbytnio ich nie skracając- resztę zrobiła jak z kolekcji ( kolory farb) .

Efekt?! 

JA JESTEM ZACHWYCONA, A MOJA CÓRA JESZCZE BARDZIEJ :) 

Włosy są miękkie, wcale nie "watowate" . Odcień na żywo jest o wiele piękniejszy .








 A tak wyglądają w outficie na mieście : 





 Wybaczcie, nie będę opisywała co mamy na sobie, ale jeśli ktoś chce wiedzieć pytajcie - odpowiem :) 


No to moje najstarsze miało chyba udany Dzień Dziecka ;) 

Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. ale metamorfoza wow! piękne z was kobitki, piękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wam wszystkim życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń