Powered By Blogger

piątek, 13 czerwca 2014

EZAKUPY w Leclerckatowice24.pl czy warto?

W zeszłym roku testowałam zakupy w Tesco. Nie było najgorzej, ale jednak było "ale...

Dzisiaj przetestowałam zakupy w  Leclerckatowice24.pl -DRIVE
 
Jak już wiecie z poprzedniego postu , lubię tanio kupować ;) Ale czy tutaj tak jest ?

Zapraszam do lektury :)


Sklep poznałam poprzez jego - Fanpage Leclerckatowice24.pl .
Obserwowałam jakiś czas ich promocje, wzięłam udział w konkursie i mój syn wygrał świetne nagrody :) Pojechałam tam po ich odbiór i przy okazji "zlustrowałam" market ;) Jestem powiem nawet pod wrażeniem :)
Ale wracając do e- zakupów .
Skusiła mnie oferta :
Flądra tusza 8.79 za kg,
pierś z kurczaka 10.90 za kg
Mleko 1.99 za litr.
Czyli norma spożywcza. :)

Żeby złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować- trwa to 2 minutki.

Tak wygląda interfejs użytkownika po zalogowaniu:


 Plusem jest w tym sklepie to, że można sobie wybrać, czy chce się np wędliny - sery krojone, czy w kawałku. Podoba również mi się to, że jest wybór dla klienta, a czego nie było w Tesco, że jak brak jakiegoś towaru to nie wciskają tego drogiego na terminie, lecz przywiozą zakupy bez niego.

Ja zamówiłam sobie oto te artykuły:



Niestety, kurczaka już nie było, ale !!! I tutaj muszę wyjaśnić jeszcze sprawę ;)  Zamówiłam polędwicę w cenie 18.99 za kg. Dostarczono mi tę polędwicę w innej cenie. Sprawdziłam w gazetce na dzisiaj i okazało się, że na moją korzyść była o 8 zł tańsza na kilogramie ;)

Koszt dostawy, a że mieszkam bardzo daleko od sklepu, bo w 3 strefie to 10,40 zł. Biorąc pod uwagę to, że kiedyś byłam zmuszona jechać spod mojego pobliskiego marketu ( 2 minutki ) taksówką- zapłaciłam tam 11 zł ;) czyli tutaj koszt  ŻADEN .


Tak więc wygląda finalny rachunek wraz z kosztem dostawy: 

Zamówiłam towar około 12:30 a już o godz 15:05  był u mnie ;)


Chciałam fakturę, ale widocznie źle coś zaznaczyłam i dostałam paragon.

Z zakupami przyjechał miły pan aż się zdziwiłam, że wszystko wniósł pod drzwi. Zapłaciłam kartą i jeszcze zapytał czy ma mi to wnieść do domu. Podziękowałam :)
płacić można na kilka sposobów :

kartą płatniczą (przy odbiorze)
gotówką (przy odbiorze)
przelewem bankowym (online za pośrednictwem PayU.pl )
kartą płatniczą (online za pośrednictwem PayU.pl )


Wszystko opisane w REGULAMINIE

Towar.

Muszę przyznać, że zakupy w 100 % świeżutkie. Wędlina, ser i rybki aż się "śmiały" do mnie. Mleko, napoje z długą datą.
Szkoda tylko, że zabrakło kurczaka, ale rozumiem, że w takiej cenie jak był to kolejka musiała się pod sklepem ustawiać już w nocy jak za czasów PRL ;) :D

Podsumowanie.


Minusy:
 Nie ma, no chyba że doczepić się tej faktury, gdzie z pewnością ja coś skiepściłam.

Plusy:

1. ŚWIEŻUTKI TOWAR !!!
2. Błyskawiczna i TANIA  dostawa , bo w 3 strefie tylko 10,40 zł ( nie jest się uzależnionym jak w Tesco od  ceny za dowóz w zależności od godziny)
3. Bardzo tanie produkty, dużo promocji
4. Wybór dany klientowi -czy chce się zamiennik, czy bez tego towaru ( kiedyś zamówię z zamiennikami i zobaczę o mi dostarczą)
5.Bardzo duży wybór w sklepie + jak wyżej pisałam dużo promocji.

Dla kogo ten sklep?

1. Dla każdego. Idealny dla osób, które nie potrafią oszczędzać i "normalnych" warunkach wkładają jeszcze dodatki do koszyka.
2. Idealny dla osób niepełnosprawnych i starszych, bo towar dostarczony wręcz do domu.
3. Świetny dla zapracowanych, którzy nie mają już siły po godzinach nigdzie "łazić"
4. Świetny dla mam z małymi dziećmi- dlaczego TEGO NIE MUSZĘ JUŻ PISAĆ ;) :D (" mamooo kuuuuup miii") 

Polecam. Sklep i jedzenie w nim pyszne jak kluski śląskie daję 5 ***** ;)
Będę stałym klientem :)

Do 30 czerwca trwa konkurs. Jeśli Was zachęciłam do zakupów- ( a serio warto) to możecie mi pomóc. Jeśli zdecydujecie się na zakupy to w Uwagach podajcie  005 aha i koniecznie wpiszcie tam , że chcecie kartę stałego klienta, bo się opłaca ;)  !

1 komentarz: