Powered By Blogger

piątek, 18 kwietnia 2014

RevitaLash® czy to działa? OCZEKUJ NAJLEPSZEGO

Witam się z Wami w ten szaleńczy przedświąteczny czas.



Wczoraj otrzymałam przesyłkę z firmy RevitaLash®. Nie nie sponsorują mnie, nie jestem blogerką testerką- którą kupiono ;) Wygrałam ten produkt w konkursie.  Nie ukrywam ,że długo przymierzałam się do zakupienia odżywki tej firmy, ale z racji ceny , szkoda mi było wydać tyle pieniędzy na coś- co mogłoby nie zadziałać. Ja osobiście nie wierzę blogerkom i nie jestem z tych, które za pędem owczym biorą w ciemno wszystko co reklamują. Może to z racji wieku i doświadczenia życiowego... może ze odrobiny zdrowego rozsądku... Nie wiem. W każdym razie nie kupiłam bo nie.

Za to uśmiechnęło się do mnie szczęście  nawet baaardzo :) i mogłam sobie wybrać "wymarzony produkt".

Ja wybrałam


Odżywczą suplementację do rzęs NOURICHE™ Eyelash Conditioner.



 Na stronie producenta jest napisane : 

" Nowa odżywcza suplementacja do rzęs NOURICHE™ jest dedykowana osobom o bardzo wrażliwej oprawie oczu i osłabionych rzęsach. Po intensywnej kilku miesięcznej kuracji RevitaLash® Advanced można kontynuować kurację tą samą odżywką kilka razy w tygodniu lub zamiennie zastosować codziennie NOURICHE™ jedynie w celu podtrzymywania efektu.
      Głównym zadaniem odżywki RevitaLash®Advanced jest kompleksowa intensywna kuracja, która aktywnie pobudza do wzrostu bardzo słabe, zniszczone i wymagające natychmiastowej regeneracji rzęsy. Natomiast nowa linia NOURICHE ma za zadanie suplementować i nawilżać rzęsy mocą odżywczego aloesu, witamin, aminokwasów i opatentowanego kompleksu nanopeptydów."




Z racji tego ,że juz nie jestem nastolatką a lata malowania rzęs tuszem zarówno  osłabiły mi włoski jak również uwrażliwiły oprawę oczu, wybrałam właśnie ten produkt - i go dostałam :)

Radości było co nie miara :)


Paczuszka przyszła pod moją nieobecność, ale jak weszłam do domu od razu ją zobaczyłam- mały kartonik oklejony taśmą z napisem RevitaLash moja buzia zaczęła się szeroko uśmiechać :) Oczywiście odrazu rozpakowałam przesyłkę. Co w niej znalazłam? SAME SKARBY ! ;)
Nie tylko odżywkę ale również... No właśnie . Nie śledzę blogerek i nie wiem czy o tym wspominają , ale moim zdaniem to ważniejsze niż sam produkt- to  jest podarowane ŻYCIE. Marka RevitaLash jak wiadomo z założenia wspiera swoim dochodem badania na rzecz walki z rakiem piersi, jakże w naszych czasach niestety powszechnym. Pomimo wielu kampanii, nadal zbierającym okrutne żniwo. Nie tylko dochodami wspiera, ale również Pazanet ( wyłączny dystrybutor ) wspiera działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń "Amazonki" oraz promuje informacje na temat profilaktyki raka piersi.

Właśnie dostałam w przesyłce ulotki, za co pięknie dziękuję.

 

Najważniejsza z nich to ta, gdzie pięknie napisane jest i pokazane na co mamy zwrócić szczególna uwagę, my kobiety młode, starsze , zabiegane i te w domach :







Tak więc to chyba najważniejsza sprawa. Oczywiście odżywka do rzęs- bo w sumie o nią chodziło- również  :))

Pięknie zapakowany prezencik z niebieską wstążeczką, błyskawicznie został  saute.













i ulotki :))

 



Tak jak pisałam wyżej moje rzęsy są wykruszone, liche . Dzisiaj zaczynam kurację. Dostałam produkt 1 ml - próbkę , czyli jeśli 3,75 starcza na ok 6 mc-y to myślę ,że ten 1 ml na ok 1,5  powinien wystarczyć.


Jak to wygląda cenowo ? 

Odżywcza suplementacja do rzęs NOURICHE™ Eyelash Conditioner 3,75 ml     by RevitaLash®

Jest w tej chwili w promocji z 270 zł na 240 zł

Zapraszam na stronę RevitaLash :





A z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy 

Wszystkim znajomym i tym mniej znajomym,tym którzy mnie czytają lub tylko oglądają, tym którzy nie obchodzą Świąt, życzę spokojnie przeżytego czasu w gronie rodzinnym, a tym którzy obchodzą Święta życzę :
Wesołych Świąt , God påske, Prospera Pascha sit, Veselé Velikonoce, Joyeuses Pâques, Frohe Ostern, Selamat Paskah, Buona Pasqua, Priecīgas Lieldienas, Su šventom velykom!, Páscoa Feliz, Veselé prežitie Veľkonočných sviatkov, Felices Pascuas, Glad Påsk, Z Velykodnimy sviatamy, happy easter !! 


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz