Powered By Blogger

wtorek, 13 sierpnia 2013

KUDLISKA, KUDŁY, KUDŁEŁKI - włosy :)

Witam :)

Lato... - piszę , jak gdyby ktoś miał wątpliwości ;) :P

A w lato wiadomo słońce.. iii KUDŁY! 
Ja nie mam tego problemu , bo mam tak strasznej jakości włosy, że już się nie kudlą ;) Ale moje babole mają i to wielki ...

Długie włosy - więcej pielęgnacji ....
-MAMOOOOOOOOOOOOOOOO chodź do fryzjera obciąć mi włosy !
- ?!?! 
-MAMOOOOOOOOOOOO 
-weź wyjdź i nie wracaj więcej z takimi pomysłami!
-ale mamo one mnie wykończą!
- A Ty mnie wykończysz! Mowy nie ma!
- No to ZRÓB Z NIMI COŚ!


:P mówisz- masz ;) 

Jakiś czas temu brałam na FB udział w konkursie i o dziwo udało mi się wygrać:

 ZESTAW TESTOWY DUO DO PROFESJONALNEGO PROSTOWANIA. 
firmy Goldwell
Poproszono mnie , bym określiła do jakich włosów on ma być , gdyż są 2 rodzaje 
1. Do włosów delikatnych i normalnych
2.Dla włosów falowanych i kręconych.

Wybrałam zestaw 2 , gdyż starsza córka właśnie ma takie włosy 

Zdjęcie wykonane rano , po wstaniu z łóżka ;)  :D 
(ona mnie zabije :D )








                                               Zestaw dostałam w takim oto pudełku :





A oto co było wewnątrz :







W opakowanie zawierało (działanie  i zastosowanie spisane z pudełka) :

1. FLEAT MARVEL 25 ml - Balsam Wygładzający

-Idealny do włosów falowanych i kręconych
-Zawiera mikroproteiny, chroni przed temperaturą do 200 stopni C oraz utrata koloru
ZASTOSOWANIE:
Nanieść na osuszone ręcznikiem włosy. Prostować włosy za pomocą suszarki i szczotki.
PRODUKT PROFESJONALNY , DOSTĘPNY W WYBRANYCH SALONACH FRYZJERSKICH

Skład :
Aqua, Dimethicone, Propylene Glycol, VP/VA Copolymer, Sodium Polyacryloyldimetyl, Taurate, Hydrogenated Polydecene, Dimethiconol, Polysilicone-9, Alcohol Denat., Trideceth-10,  Ethylhexyl Methoxycinnamate, Sodium Starch Octenylsuccinate, Niacinamide, Maltodextrin, Bambusa Vulgaris(ekstrakt z bambusa),Hydrolyzet Wheat Protein, Sodium Ascorbyl Phosphate, Calcium Pantothenate, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Sorbitol, Pyriodoxine HCL, Silica, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal


2. SLEEK PERFECTION 20 ml- Bezwodne serum w sprayu do termostylizacji

 - Zmniejsza łamliwość włosów aż o 50% 
-Nadaje jedwabne wygładzenie 
-Chroni włosy przed wilgocią aż do 24 godzin
-Chroni przed temperaturą do 200 st C oraz utratą koloru
ZASTOSOWANIE:
Rozpylić na suche włosy, ułożyć przy pomocy prostownicy
PRODUKT PROFESJONALNY , DOSTĘPNY W WYBRANYCH SALONACH FRYZJERSKICH

Skład:
Trisiloxane, Dimethicine, Alkohol Denat., Caprylyl Methicone, Benzophenone-3,  Isopropyl Alkohol, Polisilicone-9, Tocopheryl Acetate, Phytantriol, Bambusa Vulgaris Extract, PEG-8, Parfum, Linalool

 oraz

 ULOTKA ZE WSKAZÓWKAMI DOTYCZĄCYMI PROSTOWANIA

Może się czepiam, nie wiem taka moja natura. Ale jeśli na opakowaniu z przodu jest napisane ,że zmniejsza łamliwość włosów aż o 80 % , a w opisie produktu o 50 % , to coś mi podpada.. chyba ,że Sleek o 50 % a Flat o 30 % i to się sumuje - nie wiem jak myślicie? ;)


Zobaczymy jak się sprawdzi ;) śledźcie kolejne posty. Pozdrawiam :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz