Powered By Blogger

sobota, 29 września 2012

Placki z niespodzianką :)

Dzisiaj przyszła mi ochota na placki, bardzo długo ich nie jadłam. Postanowiłam je sobie zrobić, ale nie takie tradycyjne, ale z "czymś" . Tym czymś jest żółty ser , szynka i zielona pietruszka. Wszystko robię na "oko" z racji tego iż lubimy sobie zjeść ;) Zapraszam :)


Potrzebne są :
Ziemniaki - ok 1,5 kg
1 duża cebula
szynka 25 dag
żółty ser 25 dag
garść poszatkowanej, zielonej pietruszki
sól, pieprz ziołowy,
śmietana ,czosnek


Ziemniaki obieramy i trzemy na grubych okach - wygląda to tak :







szynkę i ser mielimy również na grubych okach ( mam maszynkę do mielenia ale można zetrzeć na zwykłej tarce)






Do masy dodajemy cebulę startą najdrobniej, garść pietruszki zielonej oraz przyprawy, wszystko razem mieszamy







Na patelni rozgrzewamy olej i kładziemy placuszki. Z racji tego iż są "luźne" dajemy więcej masy i formujemy. Obsmażamy z obydwu stron , delikatnie przewracając. Ja na podsmażone placuszki wkroiłam troszke mozarelli.
Podajemy ze śmietaną zmieszaną z rozgniecionym czosnkiem mmmmmmmm <3 ;)






S M A C Z N E G O !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz