Powered By Blogger

wtorek, 24 lipca 2012

Mały teścik - Krem rozświetlający Corine de Farme

Małe testy :)
Otrzymałam 3 próbki 12.04. Pięknie zapakowane, w saszetkę oraz dołączona była ulotka i korespondencja :)
Krem postanowiłam wypróbować tego samego wieczoru po codziennej toalecie. Mam 36 lat, jestem po porodzie i na skórze wychodzą zmiany hormonalne. Niestety moja cera nie jest idealna. Skóra odwodniona, miejscowo przetłuszczająca się z wypryskami. Troszkę obawiałam się, że zaszkodzę jej jeszcze bardziej tym kremem.
Po przygotowaniu skóry pod produkt, otworzyłam saszetkę iiiii ?! - No właśnie: szok 1 : Bardzo mile zaskoczył mnie zapach - przepiękny, soczysty (liczi i borówka tak chyba pachną) niesamowicie kobiecy, szok 2: konsystencja :) tutaj również mile zaskoczona, gdyż konsystencja jest kremo-żelu, co jest plusem przy skórze z problemami ale nie tylko z nimi. Niesamowicie lekki, pięknie wchłaniający się i co najważniejsze niesamowicie wydajny i nie zatyka porów! Po pierwszym zastosowaniu (na noc), od razu poczułam ulgę ma mojej twarzy- krem ukoił moją zmęczoną twarz, piękny zapach ukoił stres -niesamowite uczucie :). Był jeden minus - zaczęło mnie szczypać we wrażliwych miejscach, ale postanowiłam wypróbować dalej (1 saszetka ma 5 ml, wystarczyło mi jej na 4, 5 smarowania). Następnego ranka powtórzyłam. Już nie szczypało - przypuszczam, że skóra w miejscach odwodnionych "wpijała" zawartość kremu i to był efekt.
Po 2 zastosowaniu, co zauważyłam:
1. skóra wypoczęta ( jak po dobrym zabiegu kosmetycznym),
2. idealny krem pod makijaż!
Po zastosowaniu 3 próbek (3 ma jeszcze 1 smarowanie) stwierdzam co następuje :
1. Idealny do każdej cery,
2. Odpręża,
3. Niesamowicie szybko nawilża,
4. Buzia stała się gładsza i bardziej promienna,
5. lekko matowi miejsca tłuste, jest idealny dla wrażliwej skóry.

Polecam go z całą stanowczością. Kupię ten produkt na 100 %. Dziękuję za możliwość przetestowania, bo właśnie znalazłam "mój krem", a tak przeszłabym obok niego obojętnie. Pozdrawiam."


Miło się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam na ich stronie swoją opinię :) 

 http://www.forte-sweden.com/produkty/nasze-marki/corrine-de-farme/produkty-dla-kobiet 

Serio, bardzo fajny krem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz